Kilogramów dwadzieścia i pięć. W drogę!

Przygotowania do spakowania walizki rozpoczęłam już jakiś czas temu. Wyjazd na prawie trzy tygodnie do tropikalnego państwa, podczas gdy w Polsce trwa niemalże zima stulecia (Wielkopolanie raczej się z tym nie zgodzą), wymaga pewnych zaplanowanych manewrów.


Chociażby mugga, preparat na komary i inne owady, o wysokiej zawartości DEET jest w okresie zimowym trudniej dostępna w poznańskich aptekach. W znanym nam wszystkim sklepie sportowym znajdziemy oczywiście kaski i narty, ale ze spodenkami i butami do wody może być problem. Dlatego zawartość walizki kompletowałam wcześniej. Na szczęście wiele letnich ubrań przetestowałam na doświadczeniu misyjnym w Jerozolimie, więc ich dobranie nie było trudne. W Panamie jest około 30 st. C, przy bardzo dużej wilgotności powietrza,  można się wygrzać. :)

Dzięki uprzejmości Działu Promocji Urzędu Gminy Sieraków zapakowałam do swojej walizki koszulki z hasłem „Sieraków. Aktywni w naturze”, materiały edukacyjne o naszym regionie, flagi Polski. Jako że uczestnicy ŚDM będą nocować u panamskich rodzin, zabrałam pamiątki związane z Ojczyzną, kolorowanki i obowiązkowo słodycze!

W torbie oprócz letnich ubrań, kosmetyków i zapasu leków znalazły się flagi (wspomniana już - Polski), ale także Akademickiego Koła Misjologicznego im. dr Wandy Błeńskiej (AKM, Mission: Possible!) oraz herbem Miasta Poznania przedstawiającym świętych patronów tego miasta  - Piotra i Pawła, niech wstawiają się w naszych intencjach.

Pielgrzymka się rozpoczęła! Dzisiaj dzień w Warszawie zaplanowany przez organizatorów Rejsu  Niepodległości - Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Fundację Salvatti oraz Uniwersytet Morski w Gdyni. Zapowiada się bardzo ciekawie! Czekajcie na dalszą relację!



Komentarze

Popularne posty